April

Tiden bara fortsätter att flyga fram och nu är det redan april. Hoppas att det äntligen är vår och att vädret blir fint! Idag har jag anmält Gina till circuit-utställningen så nu är hon anmäld både till den och den i Älvsjö-mässan. Ser redan fram emot detta stora hundevenemang. Passade även på att betala in till Hässleholm-uts. så nu är även det gjort. Snart fyller lilla Sniff ett år och då ska det firas med en vaccination, mumsig mat och paket. Vi postade ett litet paket på posten idag till Gina's labradorkompis Jack i Hovmantorp som fyller ett år imorgon.

Det kommer bli några roliga hunddagar med start i slutet av veckan! På lördag ska vi till hundungdom och träna agility med två vänner till mig och deras vovvar. Söndagen ska vi sysselsätta oss med att vara på Räddningstjänstens övningsområde strax utanför Karlshamn som ett kurstillfälle. Där finns en massa roliga saker att hitta på tydligen, rapport kommer. På måndag börjar som sagt var agilitykursen, kul! Sedan på tisdagen ska det vara avslutning med grundkursen. Då ska vi vara flera timmar i skogen och ha sök/spår/uppletande. Det ser vi fram emot!

Idag fick Gina åka i cykelkorgen med mig till skogen. Väl där fick hon springa lös medan jag cyklade. Hon tycker att det är himla roligt och idag hittade vi en fin, bilfri, grusväg som vi aldrig testat innan. Den var perfekt! Senare ikväll var hon ute med mamma och en vännina och gick så nu är det en trött liten DP som jag hittade nedbäddad i min säng! Hon är allt för söt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0