Kurs

Så, nu har jag anmält oss i kurs i grundlydnad på SBK till våren. Får hoppas att vi kommer in på den annars blir det agility grund. Vi testade på agility när vi gick "valpkurs i agility" i höstas - och både jag och Gina tyckte att det var roligt! Men vi får se vad det blir denna våren, kanske blir mer än en kurs också! :-)
Snart ska det anmälas till utställningen i Malmö också, men först ska mamma kolla med hennes kollega om hon vill följa med dit med hennes röda DP-tik. Isåfall ställer nog jag henne också, så det är tur att Gina och Stella inte går i samma klass. Vi får se hur det blir! Detta kommer bli Gina's första "riktiga" utställning där resultatet kommer registreras, men det ska bli väldigt roligt att se hur det kommer gå.



image23

Du & jag genom allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0