Vad har jag gett mig in på?

Hät har det njutits av de sista lediga dagarna denna veckan! Har tränat lite i trädgården med Gina och nu har hjärnan äntligen kommit tillbaka till fullo efter löpet. Det är skönt att ha sin hund tillbaka igen. ;-) Nej, riktigt så stor skillnad är det ju inte men man märker att t.ex. koncentrationen och samarbetsviljan försvinner.

På söndag åker jag till fjällen för att vandra, ungefär vid Östersund. Jag har valt en kurs i skolan som heter "Fjällbiologi" och då åker man dit. Vi åker nattåg dit och hem så det blir fyra dagar att sova i tält.. Jag måste erkänna att jag börjar få lite smått ångest över det här men det blir nog bra när man kommer iväg. Hoppas jag. Mamma ska med som "hjälplärare" i år igen och det kan ju bli spännande att testa vår relation efter några dagar i fjällen utan mat eller riktig sömn och inte ens täckning på mobilen.. Nej okej jag har fått en liten felaktig inbillning av den här resan. Man har trots allt mat så man klarar sig med sig och man får ju faktiskt sova med något liknande tak över huvudet! Det ska nog gå bra. Jag har aldrig varit i fjällen på sommaren så det ska bli en upplevelse.

Gina ska bo hos sin älskade Midas och Wega när vi är iväg. Hon kommer bli överlycklig och ha det så bra där! Vi kommer hem på förmiddagen lördagen den 22:a men då blir det minsann ingen ro & vila för då fyller jag 18 år!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0