Träning i trädgården

På agilityträningen i söndags var det som vanligt två mindre banor. Gina chockerade mig lite då hon tog säcken båda gångerna vi körde banan! Vägrade dock när jag testade efteråt, hon stannar där inne och skäller för att hon vill att man ska lyfta upp den åt henne.. Jag tänkte att det var behövligt med en lite provsorisk att träna på här hemma och offrade en presenning för detta ändamål. Testa den ute idag och efter några gånger sprang hon glatt igenom den. Hoppas att det ska hjälpa att träna den rätt ofta. Då kommer hon förhoppningsvis ta den i ridhuset lika bra.



Tränade även slalom då vi behöver börja träna på högerslalom också. Den andra börjar gå riktigt bra nu faktiskt så jag känner att det är dags för den nya nu. Har testat någon gång innan och det är minsann inte lätt så det kommer nog, och får, ta sin lilla tid. Här hemma är det skidstavar som får agera slalompinnar, man tager vad man haver!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0