En härlig promenad

Det är verkligen underbart vinterväder här i Hovmantorp idag. Solen skiner och det är några minusgrader. Jag, Gina och en vän till mig bestämde oss för att gå en promenad på isen idag. Första gången för Gina som hon sätter tassarna bokstavligen på en sjö. Lite halt men väldigt roligt tyckte hon och det blev många "bus-ryck"! För övrig gick nyår bra. Hon tyckte att det var läggdags långt innan tolvslaget så vid den tiden sov hon rätt gott.. Ser fram emot ett händelserikt 2009!


"Skridskoråkare har jag minsann aldrig träffat på en promenad förut.."


En buse på isen


"Nu har man testat på ytterligare ett färdmedel. Fast jag föredrar nog att springa."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0