Lördag

I onsdags var vi på stadspromenad med Vigga och matte Tina. Skoj med sällskap tyckte både Gina och jag! Viggo blev förtjust i pipljudet som blir när man trycker för att få grön gubbe vid övergångsställen. Dock verkade det mest som att min lilla donna tänkte "Åh, bondhundar alltså" och himlade med ögonen, inte lika exalterad över detta pip. ;-) Har fått låna en bok av Tina med mönster till att sy och sticka hundtillbehör. Gav mig på att sticka en tröja till vovvan igår men efter att ha fått dra upp allt och börja om tre gånger insåg jag att det trots allt kanske inte var en bra kväll för sådana aktiviteter. Gav upp för kvällen och intalade mig själv att det minsann kommer gå bättre en annan dag! Fortsättning på detta projekt följer..

Igår kom även halsbandet som jag beställde tidigare i veckan. Är riktigt nöjd med det och Gina verkade trivas i det också. Mjukt fint läder och alldeles lagom stort.

I dag är det många små ärenden som ska bli avklarade men vid halv två ska vi till vackra Stärnö med Tina & Viggo för att lägga spår. Var rätt längesen så det ska bli skoj! Har tänkt lägga en 90° sväng, måste öka svårighetsgraden lite nu annars tappar hon motivationen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0