Ändring

I onsdags tränade vi med Tina & Viggo. Det var den första träningen sedan tävlingen i Simrishamn. Jag trodde att Gina skulle vara helt upp och ner men tvärt om, hon hade snyggt slalom och var otroligt uppmärksam. Dock gick det lite väl snabbt ibland och då brister vår kommunikation lite så det får vi allt jobba på! Annars har det inte var mycket träning denna veckan. Det har varit Östersjöfestivalen här i Karlshamn några dagar och igår kväll avslutades festivalen med fyrverkerier. Jag var hemma med Gina då men hon reagerade inte särskilt mycket. Hon vaknade av det och satt och kollade ut mot fönstret.

Tyvärr har det slagit mig att vi inte kan vara med på utställningen sista helgen i augusti. Eftersom att jag fyller 18 år helgen före så ska vi fira mig hos pappa den lördagen. Jag såg i senaste numret av Hundsport att det är en inoff. utställning i Hässleholm 26/9 men då ska vi tävla agility i Nybro och jag prioriterar agilityn. Så nu ser det ut som att det inte blir förrän 25/10 på Blekingemästaren som vi visar oss i ringen igen.

Här kommer några bilder från vår lilla semester på Öland!


Marsjö Strutsgård


Byrums raukar


Långe Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0