Dåligt med uppdateringar

Det är sommarlov och vi njuter för fullt av värmen. Jag har jobbat heltid sedan jag slutade skolan, men imorgon är sista dagen så sedan har jag sommarlov på riktigt! Vi har haft en liten paus från agilityn men jag ska börja träna igen nu i veckan inför Snapphanefejden. Har förresten uppdaterat vår planering för 2009 under "Ronelkas Gina" till höger.

Nu ska vi ut och gå en långrunda, jag lovar att uppdatera bättre nu efter detta uppehåll.

Ha det underbart och njut av tiden!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej! Fin sida du har. Jag hämtar hem en valp på onsdag från samma kennel. Kolla gärna in vår blogg!

2009-07-06 @ 21:26:22
URL: http://jamesd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0