Herregud..

.. det är ju tävling imorgon!! Imorgon är Gina, alias Disco, i farten igen. Hur ska det här gå? Jag tror att publiken kan vänta sig ett gott skratt när det är vår tur. Men någon ska ju underhålla också, och Gina verkar tycka om rollen som underhållare... ;-) Håll tummarna för oss i alla fall. Allt jag önskar är att skällandet på domaren uteblir, sedan får det gå som det går. Men du får se upp domare, snart (läs; imorgon) kan du ha en crazy dvärgpinscher hängades i byxbenet!

Skämt åsido, och åh vad jag älskar min galna lilla DP ändå!


---

Om ni kikar in här imorgon kväll kan ni läsa om den kommande morgondagens bravader!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kmr säkert gå jättebra för dig & Gina! Ses imon! =)

2009-07-22 @ 17:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0