Resa

I onsdags åkte jag och Gina till Hovmantorp för att stanna tills igår. Eftersom att det går dåligt med bussar dit i veckorna fick vi åka tåg. Det är ganska krångligt då man först måste åka till Karlskrona, byte till Emmaboda för att där byta till tåg till Hovmantorp. Denna gången var det även förseningar så det var ganska struligt. Dock blir jag så glad varje gång jag åker eftrsom att Gina är så otroligt duktig! Hon går från tåg till tåg och lägger sig snabbt ner och somnar, hon hälsar på människor och väntar snällt på stationerna. Vi har ju åkt tåg & buss rätt kontinuerligt sedan jag fick hem henne så det är väl inte så konstigt att hon är van.


Gina på tåget

Vi hade ett par härliga dagar i Småland med mycket sol och långa promenader. Gina är som sagt en liten soldyrkade och har inget emot att spendera en hel dag ute.


Här är det skönt!

Imorgon är det tävling på hemmaplan, KHU. Vi tränade agility en liten stund i tisdags och jag hoppas att hon kommer vara taggad imorgon. Förhoppningsvis känner hon sig rätt hemma där och kommer inte vara lite intresserad av alla goda dofter.. Det ska bli skoj och vi har som mål att inte diska oss, sedan får det gå hur det vill! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0