Höst

Jag får ursäkta den dåliga uppdateringen. Det har varit mycket med skolan och allt annat som har hänt runt omkring.

Vi har tävlat en gång sedan jag skrev senast, i Eslöv. Det blev inga resultat men jag är på det stora hela nöjd. Gina skällde inte på domaren i något av loppen och hon hade bra fart. Nu är det bara två officiella tävlingar kvar denna säsongen, varav den ena är nu på lördag i Emmaboda.

Annars händer det inte mycket i hundväg just nu. Imorgon ska vi träna med Marie och Tina. Då ska jag träna slalomingångar och snäva svängar.

För övrigt var det otroligt fint i fjällen!




Kommentarer
Postat av: Bonnie

Det är så hälsosamt och stärkande i fjällen=)

2009-11-04 @ 21:31:46
URL: http://missbrilliott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0