100504



tycker om


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hejsan!



Letade upp din blogg efter att Gunnel och Rolf tipsat om den :). Det är jag (och min sambo Martin) som har Ginas syster Pixie (Ginger).



Jag har inte hunnit läsa så mycket ännu av bloggen men kommer definitivt göra det. Känner igen i princip allt som står :).



Du får gärna kika in på min blogg också, dock skriver jag mest om mig själv och mina egna tankar och funderingar, men Pixie kommer in lite här och var.



Gunnel och Rolf tyckte att Gina och Pixie var väldigt lika varandra men jag vet inte riktigt ja. Det finns en del likheter på vissa bilder, men så blir det nog också när man lever med sin hund varje dag. Jag skulle troligtvis känna igen Pixan även om hon stod i ett hav av röda dps:D.



Hoppas du får en trevlig måndagkväll!

2010-05-10 @ 21:09:54
URL: http://lipglosscake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0