Resvan

Förr förra helgen åkte jag och hundarna till Linköping för att hälsa på Ginas syster Pixie och hennes matte Linnéa! Det var mycket trevligt och jag tror nog att systrarna kände igen varandra, en aning i varje fall. Här kommer några bilder från besöket där som jag har stulit av Linnéa (tack tack!). ;)


Ser ni vem som är vem?


Gina tröttnade på att vara med på kort & gick och gömde sig...


Lille Sinus var också med och hälsade på!


Sinus har äntligen, efter 14 dagars behandling, blivit av med sin öroninflammation. Jag hoppas bara att det håller i sig nu men jag ska rengöra regelbundet och ha i ett pulver en gång i veckan som motverkar uppkomsten av inflammation. Han har verkligen blivit större och mognat en hel del om jag jämför med när jag hämtade honom. Han har fått vara i många miljöer och åkt tåg & buss. Någon dag nästa vecka tänkte jag att han ska få följa med på stan en runda bland allt folk där.

I helgen har vi varit och hälsat på i Hovmantorp hos min pappa. Vi passade på att besöka utställningen i Växjö på fredagen. Där träffade vi Gunnel & Rolf, så det var mycket trevligt! Gina blev lika glad som alltid när hon träffar dem. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0